Glad

Igår åkte jag o jobbtjejerna till Fåker och fick träffa Maria och lilla Vindla. Det var otroligt mysigt! Kul att träffa Maria igen och Vindla var ju så liten och söt =) . Dagen innan det satt jag barnvakt åt Zixten då hans föräldrar var på ett föräldramöte.. det var skoj. Vi lekte loss en massa och såsmåningom blev det kvällsbestyr och nattning. Gick riktigt bra för att vara första gången tycker jag, det gör jag gärna om ;).
Ikväll har jag haft Elin på besök, först en promenad tillsammans och sen softande och snack i soffan hos casa de Emelie o Johan. Vi prata om allt mellan himmel och jord, förstås en hel del om barn eftersom jag är nyfiken på Elins växande mage. Jag tycker verkligen det är så intressant att höra om olika människors upplevelser.
Man skulle verkligen kunna säga att temat den här veckan har varit barn =).

Imorgon är det fredag och det känns extra kul eftersom det väntar taco-mys-vin-spel-kanske titta på Idol och annat kul-kväll med jobbtjejerna i Valla hemma hos Sandra.

På lördag dyker Micke och Morgan upp, de ska tattuera lite people i lägemheten under söndag och eventuellt måndag. Blir trevligt.

Oj vad mycket "trevligt", "mysigt" och "skjoj" det blev i inlägget =)
Härligt tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju helt underbart när livet är "trevligt", "mysigt" och "skjoj" hihi :) Kul imorrn!

2011-09-29 @ 22:23:47
Postat av: Söderknopp

Aa härlligt med positiva ord! Du får passa dig så inte bebisgrejen smittar! Hihi. Hoppas ni får en supertrevlig kväll! Jag är jätteledsen över att inte kunna vara med! Kram!!

2011-09-30 @ 04:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback