Stressigt

Det är för tillfället rätt mycket att stå i. Idag kom jag inte hem förrän vid nio på kvällskvisten. Det kom sig av att jag först jobbade, sen övertid på det som jag lovat, sen direkt till gymmet för träning med pt Åsa och gruppen.. Det var en otroligt hård/explosiv träning utan vidare återhämtning där man varvade mellan olika stationer. Idiotiskt att jag inte fått i mig nån mat innan :( . Direkt efter träningstimmen var det hälsoföreläsning. Sen for jag direkt till Ica maxi för att inhandla mat(kylskåpet hemma var ordentligt tomt). Jag handlade så mycket att det knappt gick att bära.... Aj aj i armarna som redan tränats nog. När jag väl kom hem var det dags att skynda sig duscha och äta rejält sen middag och betala räkningar. Usch, gillar inte när tid disponeras så här pang-pang-pang. Imorgon väntar en liknande procedur med jobb+övertid på det, sen direkt träning. Sen hem städa upp, vika ihop alla kläderna som tvättades igår m.m. Kanske inte konstigt att hjärtat slår så fort.. Idag på eftermiddagen krampade det lite och gjorde ganska ont kring hjärtat... Kan ju inte vara speciellt bra. Hoppas det lugnar ner sig lite. Efter imorgon ska jag nog tänka över väldigt noga om det är värt att jobba övertid så mycket... I längden blir man otroligt matt o nästan apatisk. Övertid har behövts varje månad på slutet... Man orkar dock inte hur mycket som helst... Man behöver det liv man har utöver jobbet.

På lördag är det dags för klassåterträff! Ska bli kul! Men lite panik har jag över saker jag behöver fixa innan dess.

Andas andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback