Kvitto

Idag hade jag träff med personliga tränaren för samtal och tester. Det var lite pirrigt men oxå kul. Bland annat fick jag ställa mig på en specialvåg som avläste typ allt, vågen puffa ut ett kvitto med massa värden. Läskigt men nyttigt att få ut ett kvitto svart på vitt hur det ligger till. Sen fick jag göra ett konditionstest där jag med pulsklocka på skulle gå upp och ner på en stepbräda i typ 5 minuter. Jag tyckte det gick bra och kände mig inte speciellt ansträngd...resultatet var dock annat.. Jag hade visst väldigt dålig kondis :( .Sen prata vi bla om målsättningar, kost och träningsupplägg. Känner mig ordentligt taggad. Läxa nr 1 blir att börja äta frukost hemma. Istället för att storma iväg till jobbet.. Jobba ett tag o sen äta frulle kring nio. Vid nio blir istället dagens andra måltid- mellanmål. Jag sätter igång med det redan imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Marit

Va bra att gora ett konditionstest! Det skulle jag ocksa vilja gora. Det enda jag vet ar mitt BMI ar: 31.2 =( Enligt BMI har jag fetma >:( Tror att fetthalten ar 34 %, det ar ocksa for mycket... Hursomhelst, lycka till med traningen och matschemat! =)

2012-02-13 @ 23:31:40
URL: http://iampearl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejja Hejja! Spännande att följa din resa till Success :D

2012-02-14 @ 07:49:19
Postat av: Emelie

Tack för pepp =)

Jag har oxå BMI på kring 31, som tur var är inte tränaren BMI-fixerad.... BMI är ju bara ett förhållande mellan längden och vikten vilket oftast inte säger så mycket alla gånger. Hon titta mer på fettmassa och muskelmassa.

2012-02-14 @ 08:04:06
URL: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback