Härliga Raftis

Det finns få ställen som jag mår så bra på som i Raftälven <3. Det är avkoppling och trygghet för mig :-) . I lördags åkte jag och Johan dit för att fira mamma som fyllde 55 bast i fredags. Brorsan och Lina var oxå där. Mamma fick en kanot(!) i present :-) hi hi, hon blev paff och glad. Brorsan och mamma tog en provtur, gick kanonbra(he he kanotbra). När jag och Johan prova gick det inte lika bra... Vingligt och resulterade att vi gled i land och kanoten tippade och jag blev blöt....tack och lov att jag hade lagt ut ifånen innan åkturen ;-) tog ett riktigt dopp kort därefter....sviiiiinkallt! Vi åt lite tårta till lunch, pappa korkade upp god champagne. Sen åt vi gomiddag, kolla lite fotboll, spela kort och bara njöt tills det var sovdags.

Efter en härlig sovmorgon blev det frulle. Såg på fejjan att Zixten fått en lillasyster :-) blev så glad, växlade även några ord med den lättade mamman på telefon.
Hittade en lattjo låda i fjöset strax innan vi for tillbaks till stan som jag rengjorde och slipade lite :-) mysig helg. Bara 8 arbetsdagar kvar till semestern nu....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback