Semester :-)

Har försökt lägga upp ett inlägg med ett bildcollage med midsommar-bilder sen början av veckan, men internet på telefonen när man är i Raftis är inte så stabilt :-p . Så nu la jag ner det :-)

Vilken underbart skön start på semestern jag har haft :-). Sen i lördags kväll har jag huserat i Raftälven.
Jag har sovit till jag vaknat varje dag, har inte klivit upp före nio en enda dag (dock inte senare än elva som det blev en dag). Jag har läst ut en spännande bok, Mari Ljungstedts senaste(Sista akten) som passande nog dök upp tillsammans med några böcker till dagen före midsommar. Jag har hittat en perfekt slinga på 5 km som jag intervallat vid fyra tillfällen, vid varje gång har jag varit lite snabbare. Sen har jag njutit av att äta sallad och rädisor hämtad direkt ur grönsakslandet. Ätit grillmat. Jag har till och med badat i sjön. Haft kvalitetstid med mamma och pappa. Jag har klippt gräs på tre gårdar och samtidigt solat. Jag har fått över tjugo myggbett samt att en myra bet mig. Jag har ätit lite spaghetti vi hittade i skafferiet i mormors hus som var bäst före 1998(!), kan upplysa om att den var oöppnad och absolut inget fel på :-) . Träffat Emma. Jag har lyssnat på sommarpratare och slappat.
Inga måsten.
Imorgon bär det av till stan för lite ärenden. Ska lämna av en batman-utklänad i Lit till en kompis samt titta på en annan kompis husbygge i sällskap av en ytterligare kompis som jag sedan ska på expo norr med :-) . På kvällen ska jag hämta upp min efterlängtade karl på Flygplatsen, då får han gå på sin semester. Yeah :-)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fy schalingen vad döhärligt det låter, Em! :D

2012-06-28 @ 23:04:06
Postat av: Emelie

Ja :D jag mår alldeles prima. Snart din tur att få vara ledig :)

2012-06-28 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback