Föllingehelg

I fredags efter jobbet bar det av till Föllinge. Härligt att få komma "hem" lite, framförallt träffa mamma o pappa. På lördag joinade jag Emma på zumba-maraton under tre timmar. Jag var orolig att jag inte skulle palla eftersom min kondis inte är speciellt bra och zumba=inte vara stilla alls. Det var hur som helst jätteskoj :) det gör jag gärna om. Efter en välbehövlig dusch gick jag till pizzerian och mötte upp Emma och Julia, vi avnjöt välförtjänta pizzor. På kvällen blev det vin och mello med Emma, riktigt trevligt. Söndag drog jag, mamma, pappa, brorsan och Lina på skotrar till Ansätten, kanonväder hade vi. Innan jag åkte vidare till stan på kvällen passade jag på att hälsa på farmor. Hon blev mycket glad :) helgen gick fort men jag hann med mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback