Helg

Nu är helgen och veckan snart slut. Veckan bjöd på en del träning, en mysig middag med härligaste jobbtjejerna hos mig och jobb förstås. Blev även jobb en sväng under lördag och söndag, men jag har lovat mig själv att det inte blir jobb på ett antal helger nu... man behöver vila ut och göra roliga saker då :) .

Igår var jag på ännu ett zumba-maraton, denna gång på Frösön(Östbergsskolan). Det var jättekul trots den nästan obefintliga luftventilationen och ont knä. Efter en dusch åkte jag ut på Frösön igen och åt tacos med Ida. Emma och Julia. Lite flera dök upp senare och vi drack gott och körde lite musiktävling. Sen for jag, Emma och Julia till Storsjöteatern för att gå på Carlos Latino Party. Det var ett liveband som spela salsa/zumba-musik och vi dansa loss lite. Ett besök på Bishop och Cuprum hann vi med :) men vi var alla 3 ganska mör och trötta efter zumbaträningen.



Kommentarer
Postat av: Fru S

Åh vad fin du var på kortet Emelie!

Verkar som du haft en kanonhelt!

Kram!

2012-03-26 @ 09:08:25
Postat av: Emelie

Tack fina Maria :)

2012-03-26 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback