Skön känsla

Idag körde vi på riktigt hårt med spring på löpbandet(85% av sin maxpuls) varvat med kettlebells sving med benböj. På slutet körde vi armhävningar, crunch, sidplanka, Stålmannen och upphopp. Jag blev ordentligt svettig och lagomt slutkörd, kul att känna att man bara orkar mer och mer :) flåset har blivit betydligt bättre. Imorse pröva jag två byxor som jag tidigare knappt fick upp över rumpen, nu gick de ända upp och jag kunde t.o.m. stänga knappen... Dock satt de för tight men det är helt klart på väg åt rätt håll. Jag trivs jättebra med Katarina, Leif och Ulf som är med i min träningsgrupp och tränaren Åsa är oxå suverän. Vi pushar och hejjar på varandra. Nästa vecka har halva tiden av Body success gått och vi ska göra nya tester och vägning, nyfiken på resultatet som kvittot ska visa då. Känner ändå att jag hade kunnat tränat hårdare och ätit ännu lite bättre under de här veckorna... Men jag är nöjd i alla fall, jag har blivit så motiverad och inspirerad... Det blir högre växel de kommande åtta veckorna. Imorgon väntar body balance med träningsgruppen, blir kul då det var ett tag sen senast jag körde det. Om vädret tillåter på fredag blir det en promenix runt Frösöberget och zumbamarathon på lördag. Yeah vad härligt, längtar (ny och härlig känsla att se framemot träning så här).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback