Veckan

Förutom att jag varit ganska trött/slö har det varit en bra vecka. I tisdags firade jag och Johan att vi hållit ihop i 4 år <3 vad tiden går fort! Vi gick gick ut och åt middag, såg bio(Ted, superrolig och helt i vår smak) därefter gick vi hem och skålade i bubbel :-) . Under onsdagen och torsdagen gick jag utbildning på jobbet i förvaltningsrätt, intressant och lärorikt. I fredags kom Family Guy säsong 10 och 11 i brevlådan så jag och Johan kollade en hel del avsnitt. Igår(lördag) kom Johans föräldrar på besök. Vi gick och såg nya Bondfilmen och gick därefter på Dalwhinnie och avnjöt otroligt god mat. Både servicen och maten är så bra där att jag tror det är mitt favvo-hak :-) sen gick vi hem och såg Så mycket bättre m.m . Johans päron sussade över hos oss. Idag hittade vi på att åka till Jamtli och spenderade några timmar där, riktigt kul och en hel del nya utställningar hade de :-) sen var det dags att vinka av Johan som åkte till Norge och jag har spenderat kvällen med tvättande och tv-titt. Ser nu framemot en energisk vecka.


Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till er på en dag!!! Tiden går så otroligt fort! Jag och Andreas har varit tillsammans i ett år i början av januari. Saknar dig!
Kram Madde

2012-11-12 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback