Frisk

I fredags var jag på trevlig AW med Mimmi, Sandra och Maria på Cuprum. God mat och mycket skratt, synd bara att det var lite stimmigt/högljutt så vi hade lite svårt att höra varandra.

Helgen var superlugn, gjorde inte många knop. Tråkigt väder. Blev lite tvättande på lördagen och jag tog äntligen itu med att lära känna min symaskin.. Den verkar mycket lättsam och bra :-) lagade lite kläder som fått hål. I övrigt tittade jag på film och tv. Träffade inte en kotte på hela helgen, såvida inte han i kassan på OKQ8 när jag handlade räknas. Hade jag haft bilen skulle jag åkt iväg nånstans, men Johan tog den senast han for till Norge.

Ja ja, nu är det ny vecka och nya tag :-) jag har planerat och bokat in massa träning. Blivit klent med träning senaste två veckorna, den envisa förkylningen blev långvarig. Efter jobbet idag tränade jag på Fyrvalla, intervallspring och två varv i cirkeln av maskiner. Jag blev imponerad av mitt "flås" och uthållighet när jag sprang, skönt att man inte tappat alltför mycket under sjuktiden. Bäst var den sköna energin jag hade när jag ganska slutkörd traskade hem och duscha. Skönaste soffhänget är efter man tränat :-) . Dragit på tjocksockarna som mamma stickat till mig, riktigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback