Galet

Idag blev en bättre dag än igår. Gick smidigare att jobba och efter zumba hade jag fyllt på med massor med energi och endorfiner :-). Vid åtta dök Johanna och Joffe upp för att kolla på vmkvalet mellan Tyskland och Sverige i fotboll. Trevligt att träffas men efter första halvlek med mycket svordomar och suckar bland oss alla tre i soffan valde de att passa på att åka och få lite sömn(de håller på att bygga hus och är i slutfasen och rätt trött). Vi tänkte oss alla att det var ändå kört för Sverige att vända underläget 0 mål mot Tysklands 3 mål. Jag slutade kolla matchen och drog igång Svenska Hollywoodfruar istället. Efter ett tag knappar jag på in mig på Aftonbladet-appen och tappar nästan mobilen när jag ser att det plötsligt står 4-3 och byter genast tillbaka till matchen. Då återstod fem minuter kanske. I sista stund får Sverige in målet som gjorde att det blev oavgjort, jag vrålskrek rakt ut:-JAAAAAA!!!!! Cool match, känns som en seger trots att de inte vann. Helt galet! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback