Tusen idéer

Jag har så mycket inspirationsidéer så jag tror nästan att jag spricker snart :-) jag vet inte om det kanske är hösten som får mig att känna en sån pyssel-fixar-kreativitetslust..? Jag vet åtminstone att pinterest är medskyldig till det ;-) . Har ännu inte invigt symaskinen men funderar dagligen på olika saker jag vill sy.. Hi hi. Verkligen alla möjliga tänkbara grejer.. Typ gardiner, tygkasse, tygkorgar, kuddar, julstrumpa(sån för paket), necessär, sy om kläder m.m. Rensade igenom massa kläder jag hittade i förrådet igår, det ger bara inspiration till ännu mer idéer. Har bestämt mig bl.a. för att göra om en top/tunika som alltid haft lite skum passform till en kjol :-P tror det kommer bli riktigt bra. Sen känner jag mig alltmer inspirerad att noggrannare välja ut vilka kläder, skor och accessoarer jag tar på mig.. Vill även försöka lattja till håret så det passar. Känns ju trist att alltid ha samma gamla tråkiga hästsvans när jag ändå har så mycket hår att jag kan göra de flesta sorters frisyrer/håruppsättningar. Sen fantiserar jag om att färga en gammal jacka som jag har som jag tycker behöver ett lyft, frågan är om jag törs färgs i tvättstugans maskin eller om de förstör andras kläder sen. Får se hur jag gör.. Googlade fram att det även gick att göra i ett större kärl av nåt slag. Sen har jag massa andra pysselidéer som snurrar i huvet på saker man skulle kunna snickra ihop, renovera, måla, tejpa och klistra m.m. Ja ja :-) nu dags att sova och troligen drömma om lite fler inspirationsgrejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback