26

I lördags blev jag ett år äldre, denna gång 26. Jag spenderade större delen av dagen i en campingstol på folkrace i Krokom, kan låta urtåkigt i många öron men för mig är det precis tvärtom. Det var många jag känner till som körde, så det var ganska mycket spänning. Sen att ha Emma som sällskap är perfekt eftersom vi är lika nördiga när det kommer till just folkrace. Vi skratta mycket och hade det toppen. Enda
dåliga var att tävlingen drog ut lite väl mycket på tiden så iallafall jag blev ganska frusen trots långkalsong, mössa, handskar m.m. Efter tävlingen bar det av till Föllinge och en varm dusch. Sen gick jag och Emma
Iväg å käka för att sedan gå hem till henne och dricka vin, spela spel och bara snacka. På söndag umgicks jag med mina föräldrar hela dagen, helt underbart. Vi har ju så kul ihop så jag skäms lite att jag inte åker hem oftigare. Jag träffade farmor oxå som tittade förbi på tårta. Jag passade på att slå till på att köpa hennes symaskin för en billig peng, perfekt :-) jag som så länge velat ha en symaskin och just den är knappt använd och bara några år gammal.

Helgen gick ganska fort. Idag kändes det segt på jobbet, tiden gick så sakta. Det var härligt att fylla på energi under zumban nu på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback