Så härligt!

Idag var det lite segt på jobbet, på eftermiddan framförallt då fokuset var nästintill noll och jag hade en huvudvärk som var hemsk. Jag var inte särskilt pepp på att träna men bestämde mig bara för att göra det ändå, och det var bra gjort eftersom jag blev så mycket gladare och piggare efteråt :-) . Det blev en gå-fort-och-springa-ibland-tur. Solen sken och luften var härlig. Jag förbättrade mitt personbästa på just den rundan med 10 minuter, Yeah! Rundan är ganska exakt 6 km och jag kom runt den idag på 48 minuter. Sista biten hem sprang jag, benen ville inte sluta :-) passande nog dök Euphoria upp i spotifylistan just då, och nån slags eufori var just vad jag kände just då. Någon gång i mitt liv önskar jag att jag ska kunna springa en hel mil, och gärna under en timme ;-) någon gång i framtiden ska jag uppnå det! När jag kom hem var jag ordentligt svettig men körde lite hantlar, kettlebell och planka innan dusch. Blev gomiddag på det, hamburgerkött med sallad. Snart helg, längtar längtar :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du ska! Hejja hejja!!! Du inspirerar mig! Nästa år kör vi Försäkringsklassikern du och jag :D

2012-09-14 @ 07:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback