Hem ljuva hem

Dagarna flyter på. Jag har börjat vänja mig med att pendla två timmar om dagen på vardagarna. Nu är det dock väldigt mörkt ute när jag kliver upp vid 05.30, känns lite som att gå upp mitt i natten. På jobbet har vi ett riktigt bra flyt, vi hinner det vi ska med god marginal. Förbättringsarbeten går bra med, finns alltid saker som kan bli bättre och enklare. Vi ett bra gäng, har rent ut sagt fantastiska kollegor. Ikväll väntar AW på Plaza, det ser jag framemot. 

Bästa stunden på dagarna är ändå tveklöst att få komma hem. Jag trodde inte det skulle gå så här fort att trivas riktigt jäkla bra i Undersåker och huset. Jag är nästan salig :-) vyerna är otroligt fina. Att få komma hem och tända upp en brasa är mysfaktor på hög nivå. I helgen som var träffades alla som bor på Romohöjden och Oppgården för att sätta ruskor/pinnar längs vägen för att underlätta kommande snöröjningar. Det bor väldigt trevligt folk längs vår väg. Efteråt grilla vi korv, vädret var kanonbra. Jag trivs verkligen i Undersåker. 

Kort från en promenad förra helgen(innan snön hunnit komma alltså) otroligt grönt för att vara oktober





Får som betar en liten bit från huset. 🐑


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Em, det ser ut som en dröm!

2013-10-19 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback