Ljusare tider

Känns uppfriskande att dagarna bara blir ljusare och ljusare. Igår åkte jag till Sundsvall tillsammans med Lisa och Johanna. Vi hitta en del fynd på såväl Ikea som Birsta. I Sundsvall var det nästan ingen snö kvar alls och solen brände på rejält. Kom hem ganska sent och somnade gott. Vaknade klockan tre av att mobilen vibrera, svarade inte eftersom jag inte kände igen numret. Efter en stund kom ett sms om att jag hade ett röstmeddelande, när jag lyssna av det var det en kille som sa typ"hej din porriga jävel, vi strulade på rätt gott ikväll och jag är lite kär i dig, men du glömde en sak i min ficka. Så hör av dig om du vill ha tillbaka den, så kan du hämta den i min ficka. Puss och hej. Puss". Jag kollade upp numret, det var en kille på 21 i Halmstad typ. Han borde ju hört på mitt mobilsvar att det var fel tjej kan man tycka men han hade nog en hel del innanför västen så att säga. Tog en stund att somna om efter felrigningen.

Klev upp vid halv tio idag, haft mamma och pappa på besök under dagen. De hade med sig lunch som vi åt tillsammans. De hade även med 2 sorters bröd som de bakat o svartvinbärssaft som jag fick :-) kul att bli lite bortskämd. Vi gick en promenad i finvädret. Riktigt najs ute idag, första dagen jag hängde tvätt ute på tork i år. Vi visade för M och P  hur långt de kommit med timringen av timmerhuset i garaget o på fyrhjulingen som Johan köpte i måndags. 
Lugn och skön kväll, tittat på Mästarnas mästare och finalen av Farmen. Börjat kolla på Pretty little liars idag, verkligen beroendeframkallande :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback